THE UNIVERSAL LEVEL TECHNOLOGY
Skonstruowana w razie najgorszego scenariusza, aby zawsze zapewniać największy komfort.
iZi Twist B i-Size jest wyposażony w jedyną w swoim rodzaju metodę instalacji, która jest naprawdę wyjątkowa w swojej konstrukcji:
Universal Level Technology™.
Ta wyjątkowa technologia rozwiązuje częsty problem, który tworzy przemysł samochodowy dla fotelików montowanych tyłem - ostry kąt nachylenia kanapy samochodu. Aby dopasować pasażerów do sportowych modeli samochodów, przemysł samochodowy często wyposaża pojazd w kanapy o dość ostrym kącie nachylenia.
Dla fotelików samochodowych montowanych tyłem do kierunku jazdy wynikiem jest zazwyczaj pionowa pozycja siedząca, często postrzegana przez rodziców jako problem przy przewożeniu dziecka.
Technologia Universal Level Technology™ wbudowana w konstrukcję bazy fotelika kładzie kres temu problemowi, ponieważ jest skonstruowana w taki sposób, aby zawsze umożliwiać prawidłową, poziomą instalację fotelika, bez znaczenia jaki kąt nachylenia kanapy ma Twój samochód.
Kanapy samochodowe zazwyczaj mają kąt nachylenia od 5 do 20 stopni.
Technologia Universal Level Technology™ jest skonstruowana w przypadku najgorszych scenariuszy, pozwalając na prawidłową, poziomą instalację fotelika nawet w przypadku nachylenia kanapy o 20 stopni. W ten sposób
Universal Level Technology ™ naprawdę zasługuje na swoją nazwę, umożliwiając uniwersalny poziom instalacji w stosunku do każdego kąta nachylenia kanapy pojazdu.
Poza tym wyjątkowym rozwiązaniem do poziomej instalacji fotelika, fotelik sam w sobie posiada 4 pozycje regulacji, dając największy komfort dla dziecka, bez względu na wiek.
|
BESAFE DYNAMIC FORCE ABSORBER
|
BESAFE BABY SHELL™ - WEWNĘTRZNY MODUŁ NIEMOWLĘCY
|
|
|
WKŁADKA BESAFE NEWBORN HUGGER
|
|
ZATWIERDZONY PRZEZ ORGANIZACJĘ AGR
|
|
Trzy warstwy bezpieczeństwa od narodzin
|
|
Najnowocześniejsza funkcjonalność ułatwiająca codzienne użytkowanie
|
DLACZEGO WOLNA PRZESTRZEŃ POD BAZĄ NIE STANOWI ZAGROŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
Ponieważ fotelik został skonstruowany na wypadek najgorszych scenariuszy z kanapą, można zauważyć wolną przestrzeń pod bazą fotelika w przypadku kanapy o ostrym kącie nachylenia. Dla konsumentów, wolna przestrzeń może wywoływać niepokój związany ze stabilnością fotelika, gdyż inne foteliki samochodowe zazwyczaj stykają się z kanapą. Jednak owa przestrzeń nie jest w żadnym wypadku zagrożeniem. Kanapa samochodu nie jest sztywna, a stworzona z miękkich materiałów. Podczas zderzenia czołowego - które jest najczęstszym źródłem poważnych obrażeń u dzieci - kanapa samochodu tak czy inaczej napotyka na ucisk spowodowany siłami wypadku, nie dając w ten sposób stabilności ani wsparcia fotelikowi samochodowemu.
Dlatego nawet w przypadku fotelików, które stykają się z kanapą samochodu, siły wypadku rozkładają się na jego nogę wypierającą i/lub na system ISOfix i następnie na karoserię samochodu, a obrotowi fotelika zapobiega noga wypierająca lub górny pasek mocujący (top tether).
CO MÓWI REGULACJA
Regulacja UN r 129 nie wymaga, aby fotelik opierał się na kanapie samochodu. Zamiast tego, w przepisach określono, że montaż za pomocą systemu ISOfix musi być połączony z nogą wypierającą lub górnym paskiem mocującym (top tether) aby zapobiec przesunięciu fotelika do przodu podczas zderzenia czołowego. Fotelik iZi Twist B i-Size jest wyposażony w nogę wypierającą aby rozłożyć siły wypadku na podłogę samochodu i zapobiec przesunięciu fotelika w przód.
CO MOŻNA ZOBACZYĆ NA TESTACH ZDERZENIOWYCH
Na niektórych filmach video z testów zderzeniowych można zauważyć niewielki nacisk na kanapę na stanowisku testowym, co daje wrażenie jakby siły zderzenia były faktycznie rozłożone na kanapę. Jednak w tym przypadku noga wypierająca może nieco wbić się w podłogę samochodu. Niemniej jednak, rzeczywiste siły, które działają podczas wypadku, kierowane są na nogę wypierającą a nie na kanapę samochodu.
Fotelik obrotowy iZi Twist B I-Size
|
Montaż fotelika iZi Twist B I-Size
|
Nowa generacja obrotu
|
System absorbcji uderzenia
|